استودیو تحقیق و پژوهش

استودیو تحقیق و پژوهش

تحقیقات بازار

از عوامل مهم رقابت بین شرکت ها تحقیقات بازار میباشد با جمع‌آوری اطلاعات از بازار و مورد تحلیل و بررسی قرار دادن آن می توان اطلاعات کلی از بازار هدف از جمله نیاز و میزان رقابت در بازار را به دست آورد تحقیقات بازار می تواند به دو روش کمی و کیفی انجام پذیرد که روش کیفی اطلاعات ارزشمندی را در اختیار محققان قرار می‌دهد.

افکارسنجی و نظر سنجی

در واقع افکارسنجی و نظرسنجی شامل تلاش‌ها و عملیات سازمان یافته برای دست یافتن به خط فکری و عقاید افراد در یک مکان و زمان مشخص در خصوص یک موضوع می باشد و به طبع آن متوجه می‌شویم که دلیل پذیرفتن این عقیده خاص از جانب مردم چیست و با چه میزان قوت از این عقیده حمایت می کند.

رصد و پایش

هر سازمان می بایست از اتفاقات و اخبار روز مطلع باشد و بداند رقبای خود در بازار چه عملکرد و شرایطی دارد از طرفی افراد سازمان باید در حفظ و نگهداری و اینکه چه محتوایی از سازمان منتشر می شود کوشا باشند.

تحلیل و آنالیز

با بهره گیری از ابزار های آماری و تحلیلی می توانیم اطلاعات جمع آوری شده را تجزیه، ارزیابی و مدلسازی کرده که این امر می‌تواند منجر به افزایش سطح فرآیند تصمیم‌گیری و نتیجه گیری گردد.

تدوین برنامه استراتژیک روابط عمومی

تدوین برنامه استراتژیک در روابط عمومی شامل چند مرحله می باشد:

برای تجربه یک حس بهتر با ما در تماس باشید...

ما در راما، به دنبال ایجاد رابطه‌ای بلندمدت با مشتریان و همکاران خود هستیم. به همین دلیل، ما تلاش می‌کنیم تا با بهترین خدمات و کیفیت ممکن، نیازهای شما را برآورده کنیم. با تماس با ما، شما می‌توانید به یک دنیای محتوایی جذاب و حرفه‌ای وارد شوید. با تشکر از توجه شما، منتظر تماس شما هستیم...

 

آخرین مقالات